Jobbjobbjobb

Nu sitter jag på vårt kontor.... en nyårsafton.
Jag trodde inte det var sant i morse när klockan ringde, det var såå nära att jag bara stängde av den och somnade om. Men sen kom jag på att jag skulle jobba så fick tvinga mig upp.  

Jag jobbar ensam idag, känns både tråkigt och skönt. Nu kan jag ta allt i den ordningen jag vill, men samtidigt är det lite väl tyst. Som tur är slutar jag klockan 16 och då blir det snabbt hem och duscha och fixa sig, sedan kommer Andersson's och äter middag med oss, precis som varje nyår :) Myspys.

Om man skulle ta och kanske göra någonting nu....

Varsågod för den intressanta läsningen, gott nytt år på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0