Skön helg

Igår var jag hos Jocke som fyllde 18 år i torsdags. GRATTIS  Vi förkrökade hemma hos honom och sedan gick vi ut. Det var jag, jocke, martin, jonathan och indie som var ute (jag ensam tjej.... saknade Fanny som var i Strängnäs) Men vi hade sjukt kul ändå! Vi var först på Boulevard och sedan gick vi runt hörnet till Bryggeriet. Det blev en lyckad kväll.

Idag när jag vaknade var jag bombförkyld, helt täppt i näsan, lite feber och hosta. Inte okej. Jag har vart sjuk hela veckan och nu är det liksom värre.
Så idag har jag legat i mina favvodegshorts, en grå huvtröja och myssockar i soffan hela dagen/kvällen. Helt mumma.


Jag kollade på Mirrors för en liten stund sedan. Jag har vart ensam hemma hela dagen/kvällen och det har varit hur skönt som helst. Filmen var rätt äcklig faktiskt, fick blunda flera gånger haha. Den rekomenderar jag verkligen. Jag tror i och för sig att de flesta har sett den för den är ganska gammal..

Sedan slog jag över till de sista minuten av fotbollen, Ungern - Sverige och hann se Zlatans underbara mål. Han är KUNG. Alla ni som säger att han är överskattad kan gå och gömma er.

 

Imorgon ska jag jobba så jag ska faktiskt göra mig i ordning snart och gå och lägga  mig. Whaa mamma har bäddat om så jag kommer sova huuuuur gott som helst! Cashfloooow.

GODNATT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0