trött, svag, hängig. . .

Whaaa... det har vart en fruktansvärt hemsk dag idag. Jag somnade 22 igår och gick upp halv 9. Då har jag sovit en himla tag, och ändå kunde jag knappt ta mig ur sängen asså. Hur är det möjligt? :o
Vi hade psykologi idag på morgonen och sedan var det dags för den hemska håltimman.... 4 timmar! Det är inte okej. Psykologilektionen gick till att måla idag, i alla fall för mig och Fanny, haha! Vi gör så att en målar huvudet, sen viker man över pappret så får den andra måla magen osv. Det blir helt sjuka bilder, men så himla kul!


Det spelar ingen roll vad vi gör, det blir kul ändå.
Haha jag tror att det är svårt att hitta två 18åringar som är så barnsliga, men vadå... Hellre barnsliga än torra och tråkiga :)
Det är nog tur att ingen vet om och hör allt vi gör och säger, haha!
Man skulle kunna göra en hel serie om oss båda, det hade blivit en succé ;)
Vi har ju faktiskt gjort en film, och alla som sett den hittills har tyckt att den är rolig, haha! Man kan ju inte göra annat än att älska den, allt är verkligen improviserat och det gör det så himla roligt!


Idag ska jag kolla in Mammas pojkar på 4an klockan 20. Jag såg den amerikanska versionen av det när det gick på 3an, underbart program! Så himla kul! xD

Nu ska jag plugga filosofi en kvart och sen är det tv med te som gäller :)
Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0