Tisdag

Idag hade jag ställt klockan på 06.30 för jag skulle på språket som började 08.10. Men jag tänkte det när jag vaknade att jag orkar verkligen inte, jag måste ändå hem direkt efter eftersom jag skulle vara på Sahlgrenska klockan 11. Det gick varken bra eller dåligt hos läkaren. De vet inte riktigt vad det beror på, men han hade två teorier vad det kunde bero på.

1. Antingen är det att muskeln är så superspänd att det inte kan cirkulera något blod igenom den, och det gör ju såklart att det gör jätteont och att den inte kan fungera. För att lösa det måste man få igång muskeln genom att mjuka upp den, det vill säga genom massage, mumma! Så den 7 november ska jag till Varbergs spa och ha en heldag med massage och andra behandlingar. Det kommer ju vara rena himlen för min kropp. I Strängnäs fick vi sån riktig massage och hon höll på ett tag kan jag säga, jag var stel överallt så detta kommer bli HELT UNDERBART.

2. Men, det kan också vara det att en slemsäck under skulderbladets ben som inte funkar, och då måste man skrapa bort den eftersom den inte går att nås genom en kortisonspruta. Det vet jag inte riktigt hur jag känner för, men jag vill såklart att det ska bli bra! Så vi får se vad de bestämmer sig för att göra, får väl reda på det om några dagar...

Sedan efter läkaren åkte jag och pappa upp till Ullis, Loa & Mira. Haha Ullis berättade att de hade vart hos rektorn på dagen, och Loa hade betett sig som en apa, haha! Klämt och fingrat på allt, han hade inte lyssnat på någonting, haha. Ullis var lite smått frustrerad. Vi kallade honom schimpansLoa.. . Lilla Mira mådde jättebra, hon har blivit jättestor, hon kan hasa sig fram på golvet nu :) Dock somnade hon ganska snabbt, men jag fick hålla i henne och busa med henne en liten stund i alla fall :)


Haha Loa berättade också att han hade tappat en tand och att han Bara fick 10 kr. "Det var allt jag fick..." Haha han lät jättebesviken, men Ullis skyllde på lågkonjukturen xD
Imorgon släpps biljetterna till Europe i Lisebergshallen och jag och Ullis ska gå, wiho!
Parkettplats, kommer bli super! <3
Ullis gjorde slingor i mitt hår och klippte det lite, nu ska jag bli lite ljusare i håret, det blev jättefint :)


Nu sitter jag och kollar Navy CIS, Tony är kung och han är nog med all säkerthet världens sexigaste man, helt sjukt.
Efter det ska jag läsa i min bok som jag aldrig gjorde igår så jag måste nog ta igen lite... men jag orkar verkligen inte. Är alltid så trött när jag lägger mig att jag somnar direkt.

Näe, nu ska jag kolla vidare på tv och lite så.
Pusskrampusskrampusskrampusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0