Stel

Idag var jag ledig från skolan, både jag och Fanny är lediga på måndagar eftersom vi jobbar med vårt projektarbete hemma. Hur skönt som helst, blir långhelg varje vecka :)
Idag skulle jag dock vara hos Marie 12.15, men jag fick ändå sova till 11 idag, mumma!

Jag har varit jättestel i ryggen och haft ganska ont, och jag vet inte riktigt varför. Men idag fick jag lite massage och så hjälpte hon mig att tänja musklerna och hon sa att det inte var så konstigt att jag hade ont eftersom jag är stenhård i varenda muskel, haha..
Hon tejpade ryggen på mig och sen tejpa hin även vänstra höften för hon sa att den bidrog nog till en hel del smärta eftersom jag var superstel där.
Men det är inte så konstigt att jag är stel, har man gått med en trasig rygg i över 2 år så är det ju klart att resten av kroppen också tar skada. Framför allt gäller det stelhet.
Imorgon ska jag till Sahlgrenska och kolla skuldran, gått och väntat på den tiden i snart 6 månader så det ska bli så himla skönt att få det gjort. Jag har ingen aning om vad det är dom ska göra, men de skulle testa en ny metod som tidigare testats på hälsenor.. Jag vet inte om det är det dom ska göra imorgon, eller om det bara är en ultraljudsundersökning. Jag gjorde ju en ultraljudsundersökning för någon månad sen och den visade att hela skulderbladet är inflammerat och det ligger slemsäckar i vägen så det är omöjligt för den att kunna fungera som den ska göra. Men jag har inte tänkt någonting på skuldran nu när jag haft ryggen, för den smärtan går inte att jämföra med ryggsmärtorna. Men det ska bli skönt att Äntligen bli hel och kunna satsa 110% på handbollen! Det är vad jag längtat efter så himla länge.

Nu sitter jag och kollar på GAIS - IFK, det ser jävligt bra ut! Blev lite smådeppig när IFK gjorde 1-0 men hoppet kom tillbaka när vi gjorde 1-1 :) Nu är det 10 min kvar på matchen, och jag blir faktiskt lika glad för oavgjort. Bara inte IFK får 3p. De ska ligga så långt ifrån allsvensk seger som möjligt.

Efter matchen ska jag gå in och duscha och sen måste jag lägga mig och läsa i min förbannade bok som skulle vart utläst förra veckan... Jag hinner bara läsa max 5 sidor innan jag stensover. Den är så himla tråkig, haha. Men vad ska man göra?

Nu hoppas vi på GAIS-seger! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA Gais komemr aldrig vinna över blåvitt:) haha

2009-10-15 @ 16:13:17
Postat av: NitrO-[RobbaN]

Heej Sweety:) Visste inte att du var gaisare :)(Y).Du bara försvann från snuttis... väntat på svar jätte länge nu :) Ha de så bra :) Mvh Robin

2009-10-21 @ 19:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0