Sommaren 09

Denna sommaren har det varit en massa roligheter uppe i Delsjön. Musik, dricka och umgås med alla roliga människor. Man kan inte få för mycket av det. Jag tror att det är enda bilden på oss alla tillsammans. Joakim, Fanny, Rebecka & Malin. Gud va jag saknar det, nu är det kallt och nu kan man inte göra sånna roliga saker vi gjorde uppe i Delsjön. Men detta var ju bara början på sommaren, det har hänt så himla mycket saker denna sommaren. Btw, vi är alla väldigt nöjda med bilden ovan, haha. . . . <3

 

Jag tror att vi var 4 eller 5 gånger i Hovås med Tes, Linnéa och mormor. Hur mysigt som helst, älskar havet! Hovås är speciellt mysigt, för det är stort och det finns massa ställen man kan bada vid :)
Vi fiskade massa krabbor (Jag vet att jag är töntig, men det är bland det roligaste som finns, haha) och jag & Linnéa tränade på att lära henne simma. Usch jag minns en av gångerna vi var där, jag brände mig så sjukt mycket. Jag var helt knallröd i ansiktet och på bröstet. Dock blev det fin färg sen, haha ^^

 

Ååh vi har haft massa kvällsbad i Härlanda Tjärn denna sommaren. Det har verkligen varit sommarkänsla över det. Det har varit jag, Fanny, Jocke, Martin & Jonathan. Jag älskar verkligen denna bilden, helt klockren haha! Martin ser lite ut som en Partille Johnny och Joakim är bara wierd haha. Ändå är de bland de goaste killarna som finns :) De sista gångerna tog jag och Fanny med oss schampo och tvättade håret i vattnet, haha. Mysigt värre när man tänker efter. Men det var jättemysigt och det var desto skönare att duscha sen när man kom hem :) <3

 

 

 

Det har varit partaj hemma hos mig också, alltid hur roligt som helst. Dessa bildena är så himla fina, riktiga sommarbilder. Haha under sommaren har Jonas däckat i vår trädgård, Indie däckade på toan, Martin & Fanny spydde, studsmattan gick sönder, en granne ringde polisen (dock kom de aldrig för de förstod nog att han var en surgubbe utan bättre saker för sig eftersom han bodde på gatan bredvid våran, sisådär 200 m ifrån oss och de närmsta grannarna sa ingenting) Så att det har hänt en hel del saker hemma hos mig denna sommaren, vissa bra, andra dåliga :)

 

OCH JAG FYLLDE 18!
Jag har tagit bort de flesta bildena från festen så jag tog en bild här som togs innan alla kom. Jag hade en sjukt rolig kväll och fick massa fina presenter. Några av dom: 13 skräckfilmer, godisbh/trosor, ölspel, pengar, Nikki Sixx plansch och mycket mer. Blev jätteglad för allting! Veckan efter blev det krogen med Malin & Pontus. Det var massa kul! :D



Jag, Fanny, Jocke, Martin, Jonathan och Nicklas åkte till Liseberg i början på sommaren. Daaaamn va kul vi hade! Vi åkte allt tror jag, det var ingen kö till någonting så vi bara gick rätt in i princip och åkte vad vi ville. Jag fick till och med Fanny upp i Uppsvinget och jag tror att hon har Men för livet nu. Så fort man nämner det så säger hon aldrig, aldrig, aldrig! Men hon gillade Kanonen, det är lite småkonstigt. Haha, jag älskar i alla fall Uppsvinget, den är kung! :)
Som ni ser hade jag också rätt mycket tur när vi var på Liseberg, haha. Det är ändå inte allt jag vann denna sommaren, vann alladinhjärtan och så också, men det var vid ett annat tillfälle. Hähä (A)

GRÄNNA !

Haha, det var det roligaste asså! Vi hade så sjukligt rolig uppe i Gränna så det finns inte. Första kvällen gick vi på en pub där och det var lite småsegt, inte så mycket folk och dålig musik. Men efter puben träffade vi de som jobbade i restaurangen nere vid hamnen, och jag hade änna spanat in en av dom killarna när vi käkade på eftermiddagen, haha. De bjöd oss på glass och vi pratade lite och så. Hur kul som helst!

Dagen efter gick vi ner och provade solglasögon som ni ser, mycket vackra är vi. Underbara, söta. . . 
Sedan ropade restauranfkillarna på oss igen och vi fick glass för 90kr, haha! Lätt underbara människor!

På kvällen blev det puben igen och denna gången var det Såååå mycket roligare! Vi träffade först några killar som satt och rökte papper, dvs tragiska grännabor, men de var störtsköna och man skrattade ju ihjäl sig varje gång de sa någonting, den dialekten är ju helt tappad asså.

Senare på kvällen kom Örebroarna! Först var det bara Patrik och Per. Vi snackade, gick till stranden och jag måste säga att de var så jävla roliga och sköna asså. "Du kan kalla mig Pe". Haha!
Efter ett litet tag kom deras kompis Erik, damn hottie asså. Jag blev den lyckliga haha. Alla 3 var sjukt roliga och jag önskar verkligen att vi hade träffat dom kvällen innan, det hade blivit så mycket roligare!

Under de två dagarna vi var i Gränna spelade vi äventyrsminigolf 2 eller 3 gånger och jag är världens champion på det. Riktigt grym är jag. Banorna var dock skumma, vissa var helt omöjliga, men ändå var jag bäst!Dagen vi skulle åka hem stannade vi och köpte massa polkagrisar, de räckte ett bra tag kan jag säga. Fanns ju en miljard olika smaker på dom där. Efter kvällen då vi träffade Örebroarna ville jag inte åka hem, jag hade lätt kunnat stanna en vecka där asså. Hur roligt som helst, men jag & Fanny ska dit nästa sommar också, då ensamma! <3

Dagen vi skulle åka hem stannade vi och köpte massa polkagrisar, de räckte ett bra tag kan jag säga. Fanns ju en miljard olika smaker på dom där. Efter kvällen då vi träffade Örebroarna ville jag inte åka hem, jag hade lätt kunnat stanna en vecka där asså. Hur roligt som helst, men jag & Fanny ska dit nästa sommar också, då ensamma! <3



Min lover fyllde också 18 år 9 Augusti! Jag har ingen bild på bara henne så det lev denna fina som vi är oerhört stolta över! :)
Det var lite middag och så hos henne på eftermiddagen och sen blev det krogen:)

På vägen till krogen sprang vi på Anders Svensson, han funkar :) Han ställde upp på bild i alla fall, men den tänker jag inte lägga upp här för jag &
Fanny ser riktigt tappade ut, på riktigt. Haha!
Vi hade i alla fall mycket trevligt och det bästa är att nu när bi båda är 18 finns det inget som hindrar oss änna, om ni förstår ;)

Tänk nästa år i Gränna, det kommer bli sinnes! Jag & Fanny, ensamma, party, inget sova och bara chilla! Då hoppas vi på finare väder såklart, haha. Det var ingen sol alls där när vi var där, men vi hade ju kul ändå?
Vi badade en gång och det var på natten efter vi vart på puben, SVINkallt, men det var värt! haha <3




I det stora hela har denna sommaren varit hur bra som helst! Jag är supernöjd och jag tror att nästa sommar kommer bli ännu bättre! Då är alla 18 och vi kan åka iväg och hitta på en massa saker!
Jag kommer sakna allt som har med sommaren att göra nu när det är såhär kallt ute, man blir sjukt deppig asså. Men snart är det höstlov, sen julafton och sedan är det ju nästan sommar igen!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0