Slappsöndag

Gårdagen blev sjukt nice! :) 5 timmar innan jag skulle vara hos Fanny ringde Patrick mig och undrade om jag kunde jobba ett tag i bowlinghallen, och pengar är pengar. .  ^^ Så jag jobbade 4 timmar där och sedan tog jag bussen till Fanny. Aaaw det var en liten kille på kalaset jag hjälpte till på som sa att jag var bäst, haha. Säg något jag inte vet... Nej usch hemskt, men det var ju hur gulligt som helst :)
Sedan hemma hos fanny var det lite förkrök och sedan åkte vi till Blvd :) Det blev jag, Fanny, Jocke, Indie, Jonathan och Daniel :) Vi träffade nästintill halva klassen där på blvd :) Trevligt värre.

Jag var hemma vid 3 inatt, då gick jag in och duschade och sedan startade jag datorn för Famrville, haha harregud. Så det slutade med att jag somnade vid halv 5... Det värsta var att jag skulle upp 08.10 idag för pappa skulle hämta mig 09.00. När klockan ringer 08.10 så tänker jag at jag ska sova lite till och ställer fram alarmet lite. Men det var ine lite jag ställde fram det, jag satte fram klockan till 08.25 nästa dag, haha. Så pappa väckte mig 09.00 och undrade vad jag gjorde haha.... shit va trött jag var.
När jag kom hem halv 4 så åt jag och sen stensomnade jag i soffan. Jag var inte riktigt så pepp på någonting idag, lite ont i huvudet och så... men vad ska man göra ? Haha :)

Nu ska jag snart kolla
Ensam mamma söker (helt grymt!) och sedan ska jag kolla på kommissarien och havet - I denna ljuva sommartid. Trots att det är dubbat kan jag inte sluta titta på det, ALLA bra skådespelare är ju med :O


Idag är det ju kanelbullens dag, så nu ska jag värma en kanelbulle och hälla upp ett stort glas mjölk och kolla Ensam mamma söker :)
Pusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0