Maxie <3

Jag saknar dig.

Maxie lilla gumman. . . Rensade bland saker jag sparat och så hittade jag ett gammalt koppel som var Maxies. Det var verkligen den finaste och snällaste hunden som finns. Maxie dog för några månader sen, och det känns fortfarande helt förjävligt. Usch va ledsen jag blev när jag fick reda på att hon var borta. Hon hade stora fettknölar på hela kroppen, men det var för att hon var så gammal.
Vi var och hälsade på tes & pär veckan innan hon gick bort och då kissade hon helt plötsligt inne, och det har hon aldrig gjort så det var helt olikt henne. Sedan på kvällen såg Tes någonting i hennes mun som liksom hängde ut på sidan så de åkte med henne till veterinären dagen efter och de konstaterade att hon hade ett stort tumör i munnen och då fanns det liksom inget annat val.
Jag saknar dig i alla fall, du har det bättre där du är nu! Jag älskar dig <3
Hon blev 13 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0