Helt slut idag.

Redan när jag vaknade var jag så sjukt trött så jag ville bara skita i hela skoldagen och ligga kvar, men jag gjorde inte det, för jag är en duktig flicka minsann...
Handbollen började klockan 8, minihandboll och försvarsspel på 5 spelare... Det var 5 stycken som var där, seriös handbollsverksamhet. Inte jätte va.
Sedan var det psykologi och jag och Fanny kom fram till att hon är skräckfilmsmaterial. Ni som sett filmen Lida (Misery) skulle förstå hur vi tänkte, precis så är hon. Obehagligt, ja.
Sedan åkte vi till Kållered på vår långa håltimma så jag fick köpt mina skor. De är massa fina, älskar dom. Hur sköna som helst. Jag ska bevisa att det inte bara är fjortisar som har sådana... Lägger in bild sen :)

JAG VILL HA SOMMAREN TILLBAKA.
Innan kunde man gå utan jacka till skolan. Nu har skinnjackan och halsduken kommit fram och ändå fryser man hur mycket som helst när man går ut. INTE OKEJ!
Jag har ingenting emot riktigt vinterväder, när det är apkallt och frost, men när det är kallt och blåser... Det är bara förjävligt.
Denna sommaren har varit hur bra som helst, nästan den bästa. Jag tänkte göra ett inlägg senare lite kortfattat av sommaren :) Det blir efter träningen ikväll, för jag ska trääna ikväll ^^ Wiho. Kan inte säga det för ofta, är så himla glad att ha kommit igång igen.

Nu ska jag gå ut med Nikki och sen ska jag göra mig i ordning.
Pussas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0