Världens bästa novell!

Haha idag på svenskan satt jag och Fanny på facebook, som vanligt, och gjorde ingenting av det vi skulle. Fast nu förstår jag i alla fall vad vi ska ha gjort tills nästa gång så kan ju börja jobba med det snart när jag hittar min ork...
I alla fall, jag började skriva på min redovisning, fast det spåra ur efter att jag och Fanny kom på att det var mycket roligare att skriva en berättelse om Jonas och Joakims lite speciella förhållande till varandra. Haha, harregud va vi skratta! Jag tänker inte lägga upp den här, då lever antagligen inte jag imorgon, men det var i alla fall den bästa novellen som någonsin skrivits! :)


Idag har jag inte gjort någonting, bara vart hemma. Jag somnade en stund i soffan när jag kom hem från skolan. Sedan har jag kollat lite Frasier och bara slappat :)
När jag var sjuk kollade jag på hela första och andra boxen av Frasier, hehe. Man glömmer helt bort att man är sjuk, jag Älskar det programmet! Det är jag och Beijer som förstår den humorn ^^

Idag började det snöa när jag var på väg hem, dock blev det bara vatten av det när det landade. Jag älskar vintern, men det vädret som vart idag är fan det värsta om finns! Bara regn och blåst, det är inte okej! Är det vinter ska det vara jättekallt och snö, inte jättekallt och regn...
Bilden ovan tog jag på Nikki förra året när det kom en hel del snö. Det är så kul att gå ut med henne när det snöat, hon blir helt galen, haha. Rullar, springer, äter, skäller och hoppar :) Hon älskar snön lika mycket som jag :)

 

Nu ska vi ut och gå, ha det hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0