Stjärnkocken Gustafsson!

Idag vaknade jag vid 12 och var helt pigg för att gå upp, det händer inte så ofta så jag var lite överasskad haha :) Jag gick i alla fall upp och åt frukost och sedan drog jag på mig degkläder och åkte upp till Lerum för att sola, mys var det. Men whaaa..... snyggingen som jobbar där, Johan, för snygg!
Haha jag blir ju till och med nervös när jag kommer dit (A) Ser ni honom så förstår ni vad jag menar ;) Jag ska sola med Beijer i veckan så ska försöka pricka in när han är där och jobbar, haha. Men vadå....
Det var i alla fall skönt att sola, brände mig inte alls idag så det var lite bättre än sist då jag blev tomato i ansiktet ^^

Sedan åkte jag hem och pappa bad min laga mat eftersom han & mamma jobbar kvällen så vi fick fixa det själva. . . Inte riktigt okej eftersom de få gånger jag försökt laga mat har det gått helt fel så det har fått slängas :)
Men jag missade en sak, (det allra första som stod på receptet) Man skulle hälla i 1 1/4 dl ljummet vatten, men jag hade fullt upp med att lyssna på musik så jag råkade hälla i kallt vatten, men jag tror inte att det gjorde någonting för Nicke och pappa var nöjda ^^ Får hoppas att mamma också tycker om det, då har jag lyckats! ;)

Nu sitter jag och spelar bingolotto, haha. Jag hade tänkt att jag skulle bli miljonär :) Det hade ju vart en rätt skön grej, då blir det massa julklappar haha. Sedan ska jag sova hos Fanny inatt, så pappa hämtar mig vid 21. Vi är lediga imorgon så det blir nice :) Film och så säkert, får vi hoppas :)

Vi har äckligt nationellt prov i svenska på tisdag.... - Munligt! Jag hatar sånt så vi får se.
Vi har även geografiprov på torsdag... inte okej.
Men nu ska jag fortsätta med bingolotto! :)

Pusspusspusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0