Sport hela dan' :)

När jag hoppade in i duschen ropade mamma att det var handboll på tv, Alingsås - Kroatien. Det blev en snabbdusch om man så säger ^^ Alingsås spelade väl bra, men för mig så har Kroatien världens bästa handbollsspelare. Ivano Balic till exempel, helgrym! Haha, jag minns att jag såg en intervju med honom en gång på tv, och då stod han och rökte samtidigt, hmm det stämde inte alls :P Richard Kappelin var jätteduktig i Alingsås mål och gjorde många fina räddningar. Han gjorde såå rätt att byta till Alingsås från Sävehof, här kan han verkligen visa vad han kan, och det kunde han inte i sävehof eftersom han aldrig fick chansen till spel...

Men jag saknar Vlado Sola i Kroatiens mål :/ Min största förebild inom idrotten någonsin. Jag är i alla fall glad att jag fick chansen att se honom spela live innan han la av. Jag var med en kompis i Scandinavium när det var någon stor cup där, och jag hade ingen aning om att han skulle spela, så jag trodde jag skulle dö när jag såg att det var han, haha! :)

 

Och sen är han massa snygg också. Kolla på honom, snygg, grym handbollsspelare, snygg igen. . . mumma! Jag har nog rätt skum smak på killar om man frågar mina kompisar... haha. Gordon Ramsay & Vlado Sola, det är inte direkt sådana killar mina tjejkompisar gillar (tror jag i alla fall) Men jag tycker att de ser sjukt bra ut, och sen får ni tycka vad ni vill för jag bryr mig inte ett skit faktiskt, haha. Jag kommer aldrig glömma när vi var i Kroatien på träningsläger med handbollen asså... det var mina två bästa resor någonsin. Även om ena resan ställde till med ett diskbråck och andra resan brände jag mig på en jävla sjöorm xD Men kul hade vi, och roligt folk träffade man! :)



Nu är det Frölunda - Luleå på tv :)
Just nu leder Luleå med 1-0, vilket suger riktigt ordentligt... men det är en hel period kvar så det kan hända mycket :)
Jag vill att Henke ska komma tillbaka hem...
Inget mot Holmqvist för han är GRYM, men henke är henke <3 :)





Nu börjar hockeyn, jag skriver mer sedan :)
Puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0