Skön utekväll igår!

Jag vaknade för inte allt för längesen, lite ont i huvudet och sådär men det får man ta! :)
Jag åkte till Olivia vid halv åtta och förkrökade lite, sen tog vi bussen till stan vid halv nio då dom först skulle till redbergsplatsen och jag skulle in och möta dom andra på centralen. På bussen träffade vi en skön kille som hette Tony, han var nog något ensam för han snacka på med oss som vi vart vänner hela livet :) Sånt är nice.

Det var kul att få träffa Olivia igen, var jättelängesedan. Emilia var också hemma hos Olivia, massa kul hade vi den lilla tiden vi var där ^^
På centralen mötte jag Joakim, Linda, Jonathan, Freddan, Viktor, Emil och Jimmy :) Sedan drog vi oss mot Golden där vi skulle parta järnet! Både jag och Linda hade solat igår och båda hade bränt sig rätt ordentligt xD Hon hade bränt ryggen, och jag brände ansiktet. Men jag har en förklaring till varför jag brände mig, jag fick ju fel solarium, haha. Jag och Beijer hade beställt en vanlig till elin och en med ansiktsförstärkning till mig. Sen när vi kommer dit är det snygg-johan som jobbar och han gav mig fel solarium, men eftersom han är så mongosnygg vågade jag inte säga till, haha.... Då får man kanske skylla sig själv. Men ser ni honom så skulle ni förstå vad jag snackar om. . . (A)

I alla fall, tillbaka till gårdagskvällen :) Vi hamnade på Golden och där hade ju så jävla roligt! Olivia och alla dom kom dit, sen kom Martin, Tommy och Pontus och hans kompisar. Vi blev väldigt många och det blev en kväll att minnas, verkligen!

Totalt under kvällen fick jag betala 20 kr, i garderob, haha! Det är helt okej ;) Ändå blev det en hel del, och det tackar jag Viktor för ^^ haha. Martin, stackarn, fick vara nykter hela kvällen eftersom han hade bilen. Usch han missade verkligen något, men det kommer fler chanser. Golden kommer få många fler besök av oss! :) I slutet på kvällen gick jag, Joakim, Jimmy och Viktor ner och dansade, det var sjukt roligt! Massa bra musik och sköna människor! :) Men sedan skulle Martin hem (som jag gifte mig med igår) och då passade jag, jocke och jonathan på att få skjuts hem :) Vi gick först till Donken och sen drog vi hemåt. Där somnade jag dirr.

 

Nu ligger jag ensam hemma i soffan, något bakis, och har precis kollat in Cirkus Möller, underbart program! Jag älskar Johan Glans, Möller och Självklart Sean Banan. Helt klockrent! Ikväll ska jag parkera mig i soffan eller i min säng och kolla tv/film. Ska nog titta på Robinson ikväll, sen blire film :)

Jag saknar Fanny... Saknade henne igår när vi var ute. Hon är i Strängnäs nu och hälsar på sin farmor. Jag var med henne igår på tågstationen och väntade tills hennes tåg gick, och vi satt och pratade om Allt vi har att se fram emot. Nu snart ska vi på jul på Liseberg med alla mongon, I sommar ska bara jag och hon åka tillbaka till Gränna och ha det hur roligt som helst! Vi ska tälta där och festa varje dag ^^ Sedan ska vi utomlands och festa järnet. Kommer bli hur roligt som helst!

Nu ska jag faktiskt ta och sova en stund till, sedan ska jag pallra mig in i duschen :)
Jag skriver mer sen om denna meningsfulla dag :) <3

PS. GORDON RAMSAY är troligen en av världens snyggaste män!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0