Sjuk igen?!

Haha. . . Jag var sjuk för två veckor sen och var borta hela veckan och nu var det dags igen. Vad gör man för fel? Det är ju helt sick. Jag har 38.5 graders feber och jätte-as-mega-tväront i halsen =/ Imorgon är det nationella i svenska, muntligt... Hur många kommer tro på att jag verkligen är sjuk? Hmm.... typ ingen. Men men, de får väl komma hem och kolla, för jag bryr mig faktiskt inte.

Nu ligger jag och kollar Silent Library, inte lika bra som Fist of zen, men Martin Soneby, en av programledarna, är ju hur rolig som helst xD Och han är massa snygg också, haha. Kommer ihåg honom från Ballar av stål, haha där var han bara allmänt skitjobbig! ^^

Snart börjar Navy CIS, missade avsnittet idag på eftermiddagen så får kolla in reprisen nu ikväll :) Kan inte få nog av det programmet, likadant 2 1/2 män, man blir som beroende av det xD Alan är så töntig så jag har blivit riktigt arg på honom några gånger och bytt kanal, haha! Tänk att leva med en sådan människa... hade aldrig klarat av det :)

Nu ska jag gå och göra lite te och sen fortsätta kolla på tv :)
Puss&Kram och Godnatt! <3



Kommentarer
Postat av: k18

Hellu där ärr detta Rebeka från sticky 29/1? /joel

2010-01-29 @ 15:28:51
Postat av: det är det nog :) vem?

2010-07-05 @ 19:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0