Robinson & godnatt

Idag kollade jag premiären av Robinson, hur bra som helst. Denna säsongen kan nog bli jättekul, roliga personer och lag som är uppdelade för att det verkligen Ska bli bråk :) Tjejer mot killar, alltså 9 tjejer i samma grupp. . . Som sagt, det är uppgjort att det ska bli bråk, men det ger väl bra tv =)

Jag & Fanny hade aldrig klarat en sån grej, harregud det finns inte ens med. Jag fick en favorit av tjejerna idag som verkade hur skön som helst, och det var Sofia, som dessutom vann första imuniteten :) Hon var bara allmänt rolig och hade helskumma miner när hon pratade ^^ Killarna däremot var lite småkonstiga allihopa, dock är alla Göteborgare sköna så kanske blir Johan en favorit, men det kan ändra sig :) Simon är ju lätt snyggast av allihopa i alla fall. Trots att han vet om det. . . .

Nuuu ska jag sova.
Jag har vart trött hela dagen men inte kunnat sova eftersom jag vill kunna sova nu inatt, så nu ska jag ge det ett försök, hehe  :)
Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0