Million Dollar Baby!

Idag har jag blivit lite bättre, inte haft så hög feber idag i alla fall. Inatt hade jag dock rätt hög feber vilket vad grymt jobbigt.. Ena sekunden känns det som man sover i en bastu och andra sekunden tror man att man ska frysa ihjäl. Men idag har jag mått bättre så jag kommer kunna gå på Takida :)<3

I söndags när jag sov hos Fanny så kollade vi på Million Dollar Baby med 3 sjukt bra skådespelare. Hilary Swank, Morgan Freeman & Clint Eastwood. Det var en av de bästa filmerna jag sett, riktigt hemsk men jättebra handling. Slutet var fruktansvärt, men ändå bra. Jag tror att det är en sann berättelse, vilket gör filmen ännu bättre. Jag rekomenderar verkligen alla att se denna filmen.

Idag tipsade Daniel mig om ett spel, Submachine, galet kul! Haha, dock är det ett tänkarspel vilket gör det lite svårare för mig eftersom jag är riktigt kass på sådant, men jag lyckades klara 3 banor (med Daniels hjälp. . .) Man går in på google och söker på submachine, så spelar man online ^^

Nu ligger jag och kollar på Navy CIS, underbart. Jag såg första halvan idag på eftermiddagen, men missade andra halvan så ser den nu istället:) Sen är det 2 1/2 män direkt efter, kan inte bli mycket bättre (A)
Möjligtvis om Frasier eller Fresh Prince skulle gå efter 2 1/2 män, men det är önsketänkande..


Imorgon ska jag bara ta det lugnt, bli helt frisk så jag kan njuta fullt ut på torsdag. Det kommer bli så jävla roligt, sett fram emot det så himla länge och de andra är lika taggade som jag så det kommer bli grymt!! <3


Nu ska jag fortsätta kolla tv, och sedan ska jag däcka i min varma / kalla säng <3
Puss&Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0