Långt uppehåll :)

Nu har jag inte skrivit på ett tag, vet inte varför riktigt. Det blev bara så, har varit aptrött och allmänt seg varenda dag så min lediga tid har gått till att sova eller vara med Fanny & Jocke :)

Det har väl hänt en del sen jag skrev sist, partajande och sjukdomar. Jag låg sjuk i influensa hela förra veckan, dock ingen svininfluensa så det var skönt hehe. Sedan har jag förlorat min slagsmålsoskuld, vet inte om man ska se det som en positiv sak eller inte, men det var väl rätt positiv antar jag. Det finns duktiga idioter ute asså, fy fan.

Vi var på Halloweenfest förra helgen, jag var Rocky Balboa och Fanny var Pippi, haha :) Jocke & Martin var Partille Johnnys och Jonathan var EMO, haha! Sedan om festen var lyckad eller inte, det var kul tills alla fjortisäckel kom, men men, de lurar bakom varje hörn, man måste lära sig att kontrollera sig själv..


Nu i helgen var jag med Fanny, Martin, Jonathan, Indie och Daniel :) Vi kollade film och pratade bara. En sjukt skön kväll. Vi såg Twilight (<3) och The Shining, två jättebra filmer som jag tror de allra flesta sett :)

På fredag är det utgång. Jonas Bratt fyller 18 så vi ska fira honom. Det lär väl bli som vanligt, jag och Fanny och sisådär 20 killar haha. Men det är säkert snälla människor så det ska nog bli roligt!

Nu ska jag sova en stund, sen måste jag plugga, men skriver mer lite senare ikväll :)
Pusspusspusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0